1. A csapatok

A két csapat: Hunter vs. Witch

Az író a jelentkezési határidő lejártáig eldöntheti, hogy melyik csapatban szeretne versenyezni, és ez mennyire végleges, ugyanis - hogy a két csapat tagjainak száma egyenlő legyen - előfordulhat, hogy valaki(k)nek vándorolnia kell. A csapatok legfőbb feladata az, hogy közösséggé varázsolja a boszorkány vadászok - reméljük - népes táborát, és természetesen a csapat együttes pontjai határozzák meg a versenyben elért helyezésüket. A versenyzők jelentkezésükkel a Szabályzatot elfogadják, és mindennemű gonddal, változtatással, kéréssel a szerkesztőkhöz fordulnak.

Hunter:
azaz a Vadász. Mi másról is szólhatna egy ilyen történet, mint a vadászat izgalmáról, a becserkészés öröméről? A feladat az, hogy olyan történetet írj, ahol az egyik szereplő különféle módszerekkel, praktikákkal édesgeti, vagy éppen ragadja magához a kezdet kezdetén még mit sem sejtő vadat.

Witch:
ez esetben, a Vad. A világ nem toleráns, sőt! Az emberek elítélik a másságot, sőt egyenesen valami perverz borzalomnak, fekélynek tartják azt. Mit tehet egy ilyen világban egy lány, aki ráébred, hogy a saját neméhez vonzódik? Ebben a csapatban ilyen jellegű történeteket várunk.


3. A kulcsok

A csapatok annyi kulcsot kapnak, ahány tagjuk van. A kulcsokat a kihívás 'felkészülés' szakaszának kezdetekor tesszük közzé. Minden versenyzőnek választania kell egyet, s a későbbieknek az adott kulcs köré építenie történetét. Egy kulcsot csak egy ember használhat fel az adott csapaton belül. A kulcsok jellege a jelentkezési határidő végéig titokban marad.


4. A szavazás menete

- Mindenki csak egyszer szavazhat.
- Minden szavazatnak tartalmaznia kell mind a négy kategóriát (lásd lentebb), más esetben nem érvényes.
- Nem kötelező minden történetre szavazni, de javasolt.
- Csak elolvasott történetre szavazz.


- Az egyes történetekre beérkezett szavazatok pontjait összeadjuk, majd elosztjuk a beérkezett szavazatok számával. Az egyes történeteknél az így kapott pontokat ismét összeadjuk, és a csapatban leadott történetek számával osztjuk (azaz nem az eredeti csapatlétszámmal).

- Az összesítés után a legtöbb ponttal rendelkező csapat nyeri a kihívást.
- Különdíjat kap az a versenyző, aki egyénileg a legtöbb pontot kapta.
- Ha a szavazás megtörtént, azon változtatni NEM lehet. Ellenkező esetben az illető összes szavazata érvénytelennek minősül.
- A szavazás mellett lehetőség van külön hozzászólás, vélemény írására is.
- Az írók, bírák és egyéb segítők nem szavazhatnak, de írhatnak véleményt a történetekről.


Négy kategóriában kell szavazni (ahol a 10 legmagasabb, az 1 a legalacsonyabb pontszám):

CSAPAT:
KULCS:
KARAKTEREK:
TÖRTÉNET:



5. A szerkesztők

A kihíváson az olvasók és az írók jogait a szerkesztők védik. Minden gonddal, bajjal, problémával azonnal hozzájuk kell fordulni. Ők a következők:
Jessica B. Vicious (design, őt kinézettel, stílussal kapcsolatban keressétek);
Shylet (az oldalszerkesztő, vagyis ha az oldalon/fórumokon valami nem/hibásan működik, neki szóljatok); és
LordDracul (a házigazda; tartalom és minden egyéb felelős; a történetekkel, tartalommal kapcsolatos észrevételeket és javaslatokat hozzá küldjétek).
Mindhárom szerkesztő az oldal hivatalos e-mail címén érhető el (witchhunter2009@gmail.com).


6. Határidők:

Jelentkezés: 2009. november 1. 23:59

A kulcsok kiadása és a verseny 'felkészülés' szakaszának kezdete: 2009. november 2.
A kész történet beküldési határideje: 2010. január 10. 23:59
Első történet (várható) felkerülése: 2010. január 11.


7. A történetek felkerülése

A csapatok történetei váltakozva kerülnek fel, a kulcsok sorrendjében. (Tehát két nap jut egy kulcsra: egyik nap a Hunter, másnap a Witch csapat - az adott kulcsra írt - története.)
A publikálás felénél járva szünetet tartunk, hogy az addigi elmaradásokat be lehessen pótolni. Ez a szünet 3-tól 7-napig terjedhet. A publikálási idő végén újabb két hét áll a rendelkezésre a további olvasásra és pontozásra az eredményhirdetés előtt.


8. A névtelenség

Esélyegyenlőség. Kérlek, hogy amíg a kihívás le nem zárul, sehol ne publikáld a beküldött művet, ne utalj rá más helyen, egyszóval a lehetőségét is kerüld a "lebukásnak". Szeretnénk mindenkinek lehetőséget biztosítani, és jó lenne, ha egy-egy történet nem azért kerülne fel-, ill. lepontozásra, mert az írta, aki...
A névtelenség megszegése kizárást vonz maga után!
Természetesen a Kihívás lezárása után az írók szabadon dönthetnek, hol publikálják a műveiket.


9. Díjak

A csapatverseny győztesei személyre szabott ajándék bannert kapnak.
Szintén külön díjazzuk a legtöbb egyéni pontot kapott versenyzőt is; ő kapja a (Házi)Sárkány Gömböt.


10. ÍRÓKNAK

Jelentkezési lap: a következőket küldd el a witchhunter2009@gmail.com -ra;
• az írói neved
• melyik csapatban szeretnél lenni (Hunter vs. Witch) és ehhez mennyire ragaszkodsz (ha kiegyenlítés végett átcsoportosításra lenne szükség)
• élő e-mail cím

10.1. Az írók a jelentkezéskor vállalják, hogy leadnak egy, a csapatuknak megfelelő, és a választott kulcs felhasználásával írt történetet. Amennyiben ezt nem teszik meg, kizárásra kerülnek.

10.2. A történetnek legalább 1500 szavasnak kell lennie (Microsoft Word dokumentumban, Times New Roman 12-es betűstílussal, normál sorközzel ez körülbelül 2-3 oldalt jelent). A maximum terjedelem viszont nincs megszabva.

10.3. Ha egy történet nem készül el időben, az veszteséget jelent a csapatnak: 5 pont kerül levonásra a végső eredményből minden eltelt nappal.

10.4. A beküldött történet kicserélését lehet kérni a szerkesztőtől. Ennek menete: amennyiben a határidő előtt történik, korlátlan számban lehet cserélni, akár a teljes történetet is, következmények nélkül. Amennyiben a határidő után történik, úgy egyszer lehet élni a cserével. Ha csak javításról, bővítésről, átírásról van szó, akkor nem jár érte büntetés. Ha teljesen új történetről, akkor a határidőtől számítva a késésnek megfelelő pontlevonásra kerül sor.

10.5. A felkészüléstől kezdve az eredményhirdetésig a teljes névtelenség állapota érvényes, azaz az írók nem közölhetik semmilyen fórumon vagy másik oldalon azt, hogy ő, illetve mások melyik történetet írták. Ennek a szabálynak a megszegése, ha bizonyítható, enyhébb esetben 50 pont levonásával jár az adott csapattól, valamint súlyosabb esetben a szabályt megszegő kitiltását vonhatja maga után.

10.6. A történet fő szála mindenképp egy femslash (nő-nő) páros köré kell, hogy épüljön. Lehetőség van új, saját karakter teremtésére is, de a történet nagyobb részében a HP világából válogassunk, végtére is ez egy HP kihívás. :)

10.7. A versenyen csak saját történettel lehet indulni, más írásnak plagizálása szigorúan tilos, és azonnali kitiltást von maga után. Nem lehet felhasználni korábban megírt és publikált történetet sem, csakis a kihívás felkészülési ideje alatt megírtat. A kihívásra írt történet a kihívás hivatalos eredményhirdetése után az író felrakhatja más oldalakra is, addig viszont tilos máshol publikálnia.

10.8. A történetben szerepelhet kép, zene, videó is, de ezek származási helyét mindenképpen fel kell tüntetni. Ezen kiegészítők nem számítanak bele a mű terjedelmébe.

10.9. Egymás történetéhez az írók hozzászólhatnak, de a hozzászólásokban kerülniük kell mindennemű utalást az aktuális történet írójának személyre, amennyiben azzal tisztában vannak.
Az írók NEM szavazhatnak.


11. OLVASÓKNAK

11.1. Olvasó bárki lehet, aki örömét leli a femslash párosokban, és az is, aki csak kíváncsi ;)

11.2. Azzal, hogy beléptél az oldalra, tudomásul vetted a kihívás témáját és korhatárát, így utólagos reklamálást nem áll módunkban elfogadni.

11.3. Bármilyen észrevételt a witchhunter2009@gmail.com címre küldjetek!

11.4. Az olvasónak lehetősége van szavazni és hozzászólni is. Kérjük, hogy a szavazatokat megfontoltan adjátok le, a hozzászólásokat pedig megfelelő hangnemben írjátok meg. Minden történetre egyszer lehet szavazni (a meghatározott kategóriák pontjait a hozzászólásban kell elküldeni), hozzászólni akár többször is (kivéve: offolás). Amennyiben a hozzászólása sértő, vagy az olimpia tisztességét veszélyeztető részeket tartalmaz, akkor törlésre kerül.

11.5. Minden olvasónak tisztában kell lennie azzal, hogy az oldalon felnőtt tartalmú írások szerepelnek, ezért a felelősség csakis őt terheli, nem az olimpia házigazdáit és íróit. Amennyiben nem ért egyet az olimpia szabályzatában olvasottakkal, úgy szabadon elmehet. Mi nem kényszerítünk senkit sem a részvételre, sem az olvasásra.


~> Akik viszont maradnak, jelenkeznek, vagy csak olvasnak, pontoznak, azoknak pedig jó szórakozást, és kellemes perceket kívánnak a Witch Hunter Challenge bírái:
Jessica B. Vicious, LordDracul és Shylet!